Laster Arrangementer

« Alle Arrangementer

• Dette event har allerede funnet sted.

Velkommen til årsmøte og digital vinsmaking med Weingut Leitz!

16. mars, 2021 -17:30 - 19:30

Velkommen til Norske Vinklubbers årsmøte 2021, med digital vinsmaking ledet av Johannes Leitz.

Av hensyn til koronasituasjonen avholdes NVkFs årsmøte digitalt via Zoom. Vi begynner årsmøtet med en digital vinsmaking, der vi møter ingen ringere enn produsenten Johannes Leitz! Smakingen er gratis for medlemmer av NVkF som er påmeldt til årsmøtet. Johannes vil lede oss gjennom en smaking av to av sine viner, før vi fortsetter med å avholde årsmøtet.

18:30-19:30:   Digital vinsmaking med Johannes Leitz

Vi smaker:
9120201 Leitz Rheingau Pinot Noir Rose 2020 kr 150,00 Basis kategori
8015001 Leitz Rheingau Riesling Trocken 2019 kr 146,00 Basis Kategori 2

Merk: Du er selv ansvarlig for å handle inn vinene som skal gjennomgås, dersom du ønsker å smake vinene. Du velger selv hvor mange av vinene du vil kjøpe inn og smake.

19:30-20:30:   Årsmøte (kun for medlemmer av NVkF)

Slik melder du deg på:

For å melde deg på må du registrere deg. Når du registrerer deg, må du fylle inn navn, e-postadresse, hvilken vinklubb du tilhører og om du er en representant med stemmerett for din vinklubb. Les mer under om stemmegiving på årsmøtet.

Når du har registrert deg, vil du motta en e-post som inneholder lenke til årsmøtet. Dette er samme lenke som til den digitale smakingen.

Sakspapirer sendes ut til påmeldte deltagere én uke før årsmøtet.

Registrer deg her.

Stemmegiving på årsmøtet:

Reglene for stemmerett er beskrevet i NVkFs vedtekter § 7. a. Det er kun representanter for medlemsklubbene som har stemmerett. Representanter for medlemsklubbene velges av medlemsklubbene etter følgende skala:

• Medlemsklubber med inntil 50 medlemmer:  en  (1) representant
  • Medlemsklubber med 51-100 medlemmer:  to  (2) representanter
  • Medlemsklubber med mer enn 100 medlemmer: tre (3) representanter

På årsmøtet avgir man sin stemme ved avstemninger («poll»). Det er kun representanter med stemmerett for medlemsklubbene som skal svare på avstemningene. Ved behov vil vi kontrollere om de som har stemt har stemmerett opp mot registreringsinformasjonen. Det vil bli gitt tydelig informasjon om avstemningene underveis i årsmøtet.

Spørsmål eller hjelp til Zoom?

Trenger du hjelp til å melde deg på eller hjelp med Zoom? Ta kontakt med webredaktør med emnefelt «Årsmøte 2021».

Dato:
16. mars, 2021